Workshop social media
Social media wordt steeds belangrijker in de communicatie van badmintonverenigingen. Zeker wanneer het gaat om het bereiken van niet-leden (potentiele leden) kan het inzetten van social media zinvol zijn. Maar hoe doe je dat?
Wat zijn de do's en dont's? Op het Badminton Congres op 8 juni vertelt Ernst Jan Bos je er alles over. Hij leeft, spreekt, ademt en beleeft social media. Bos is van oorsprong een badmintonner en zijn passie voor social media werkt aanstekelijk. Hij weet uit ervaring wat het is om sport naar buiten te brengen via de veranderende media.
De Week van het Badminton wordt als voorbeeld gebruikt om te laten zien hoe je jezelf als vereniging op de kaart kunt zetten en met welke andere doeleinden social media kan worden ingezet.
Workshopleider: Ernst Jan Bos (social media expert vanuit Demand Agro Marketing en oud-bestuurder BC Flair).
QR-code voor dit artikel
Subsidies geschrapt voor topbadminton
Vorige week werd bij Badminton Nederland bekend dat de subsidies geschrapt worden. Is badminton minder populair geworden en wat…
19 december 2024
Topbadmintonner Debora Jille: zet badminton(spelers) niet buitenspel
Dit is mijn allereerste bijdrage op LinkedIn en ik heb altijd gehoopt en ernaar toe gewerkt dat mijn eerste post een hele…
16 december 2024
Debora Jille pakt titel in vrouwendubbel in Schotland
Debora Jille heeft samen met Sara Thygesen de titel gewonnen in het vrouwendubbel op de Scottish Open. In de finale was de…
24 november 2024
Dubbel pech voor DKC?
Afgelopen maandag kwam het slechte nieuws van Badminton Nederland hard aan dat beide gemengddubbel winstpunten tegen Smashing…
18 november 2024