Olympische traject TOKYO2020 begonnen voor Nederlandse badmintonners

Olympische traject TOKYO2020 begonnen voor Nederlandse badmintonners

Vandaag is officieel het Olympische traject begonnen voor de Olympische Spelen van Tokio 2020.

In 2016 wisten Selena Piek, Jacco Arends en Eefje Muskens zich te kwalificeren in het vrouwen- en gemengddubbel voor de Olympische Spelen in Rio de Janeiro 2016.

WhatsApp X

Wat vind je van dit artikel?

Meer over dit onderwerp

Van Yonex Dutch Open tot NK: alle hoogtepunten van het seizoen 2026-2027 op een rij

Van Yonex Dutch Open tot NK: alle hoogtepunten van het seizoen 2026-2027 op een rij

Thomas Cup voor China en Uber Cup voor Korea: topbadminton in Horsens

Thomas Cup voor China en Uber Cup voor Korea: topbadminton in Horsens

Thomas & Uber Cup Finals: Zweden krijgt badmintonles van Korea

Thomas & Uber Cup Finals: Zweden krijgt badmintonles van Korea

Paul de Wit over de nieuwe 3x15 puntentelling

Paul de Wit over de nieuwe 3x15 puntentelling

Meer weten over badminton?

Badminton op de Olympische Spelen

allerlei

Is badminton een Olympische sport?